In nauw contact met het sociaal secretariaat ondersteun je de personeelsadministratie, de opvolging van de personeelsdossiers en de loonverwerking.
Jouw profiel
Je hebt ervaring in personeelsadministratie op een personeelsdienst, bij een sociaal secretariaat of in een interimkantoor
Je hebt een basiskennis van de sociale wetgeving
Je bent zeer discreet en draagt vertrouwelijkheid van informatie hoog in het vaandel
Je gelooft in een klantgerichte dienstverlening
Je werkt ordelijk en punctueel
Je bezit administratieve vaardigheden en hebt een rekenkundig inzicht
Je bent IT-minded en werkt vlot met Microsoft Office en leert snel nieuwe informaticatoepassingen aan
Je hebt een positieve en constructieve ingesteldheid
Je bent communicatief
Je beschikt bij voorkeur over een professionele bachelor
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wettelijke aangifte indienen
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)